Ukoliko vas zanimaju statistički podaci o broju korisnika telefonskih usluga na domaćem terenu onda ste naišli na pravu vijest. Pročitajte detalje.
Ako gledamo cjelokupno tržište elektroničkih komunikacija u Republici Hrvatskoj onda možemo suglasno zaključiti da i dalje bilježi očekivane rezultate. Broj korisnika WLR-a iznosio je 123.439 na kraju drugog tromjesečja 2012. godine. Ujedno još uvijek postoji znatna potražnja za uslugom pristupa putem izdvojene lokalne petlje (LLU).
Dakle, na tržištu pokretnih komunikacija ukupan broj korisnika telefonskih usluga putem pokretne mreže iznosio je 5.088.840 na kraju drugog tromjesečja 2012. godine. Od toga je udio trećeg operatora nešto veći od 14 posto, što je dokaz da u Republici Hrvatskoj postoje tri stabilna operatora koji su krajnjim korisnicima u mogućnosti ponuditi inovativne usluge visoke kvalitete.
Iz gornje slike možemo vidjeti da je Tele2 prošao magičnu granicu od 14 posto, a VIPnet (38 posto) i HT (46 posto) stabilno drže svoje postotke na koje smo već navikli. Valja napomenuti da korisnici i telefoniraju po nižim cijenama budući da drugo tromjesečje bilježi rast broja minuta telefonskih usluga u pokretnoj mreži od 9 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine dok se istovremeno maloprodajni prihod od tih usluga smanjio.
Tele2 je ojačao dok su druga dva teleoperatera u laganoj deklinaciji ...
Ako pogledamo godišnji izvještaj operatera pokretnih komunikacijskih mreža s obzirom na broj korisnika iz 2011. godine (prosinac) onda vidimo kako je Tele2 skočio s 13,27 posto, a VIPnet pao s 39,45 posto. HT je isto malo oslabio što se korisnika tiče budućći da je bio na 47,28 posto.
Što se sveukupne slike tiče – broj korisnika telefonskih usluga u pokretnoj mreži je u 2012. godini opadao no danas je cijela stvar puno bolja što se tiče teleoperatera.
Stabilni rast se osjeti tek u 2012. godini ...
Ali ovo nije jedna pozitivna stvar – ima toga još. Naime, Hrvatsko tržište elektroničkih komunikacija u drugom je tromjesečju zabilježilo porast ulaganja u materijalnu imovinu, prije svega kao rezultat ulaganja u pristup Internetu putem pokretnih mreža kao i u opremu koja omogućava prelazak korisnika u nepokretnim komunikacijama na nove tehnologije.
Kućanstva – nešto što svatko od nas ima i dalje prati trendove. Televizija se i tako nadalje prati putem digitalnog zemaljskog signala. Oko 40 posto kućanstava koristi uslugu prijenosa TV programa uz plaćanje naknade nekog od kabelskih, IPTV ili satelitskih operatora. Međutim, u skladu s trendovima na tržištu, odnosno sve veće potražnje za paketima usluga, rasti će i broj priključaka putem drugih tehnologija.
Trenutno nema komentara.