Novosti
MobilityDay Start-Up Pitch pobjednici - cQuest i GoPro MobilityDay Start-Up Pitch pobjednici - cQuest i GoPro MobilityDay Start-Up Pitch pobjednici - cQuest i GoPro MobilityDay Start-Up Pitch pobjednici - cQuest i GoPro
Ocijeni novost:

MobilityDay Start-Up Pitch pobjednici - cQuest i GoPro

Autor: | 28.09.2013 u 10:57

MobilityDay konferencija je predstavila najperspektivnije start-upove iz regije temeljeni na mobilnim tehnologijama. Pogledajte što smo saznali o pobjednicima.


MobilityDay 2013 je na svojem otvorenju 26. rujna 2013. godine bio odlična platforma za odabir najboljih startup-ova.  Još jedna velika stvar za mobilnu industriju te sve okupljene, a pogotovo one koji traže svijetlu točku kada su u pitanju poduzetničke aktivnosti.


MobilityDay Start-Up Pitch novi je dio programa MobilityDay konferencije koja se ove godine održala sedmu godinu za redom. Konferencija predstavlja mjesto okupljanja donosioca odluka, IT profesionalaca i razvojne inženjere koji mobilna rješenja koriste i upotrebljavaju u svakodnevnom poslovanju, ili se pak bave razvojem rješenja za mobilne uređaje i mobilne platforme.


Na Start-up Pitch mogli su se prijaviti svi poduzetnički nastrojeni timovi bez obzira na godine i studentski status, iz potpuno novih ili već etabliranih tvrtki.


Timovi nisu morali biti pravni subjekti te je jedini kriterij bio dobra ideja bazirana na mobilnim tehnologijama. Prijave za MobilityDay Start-up Pitch trajale su do 9. rujna 2013. godine, a za sudjelovanje u natjecanju trebalo je poslati link na video prezentaciju svoje poslovnog rješenja.


Prema odabiru žirija, najbolju je upotrebu mobilne tehnologije pokazao tim iz Zagreba sa svojim rješenjem cQuest i tim iz Beograda s rješenjem GoPro. Inače, cQuest je mobilna geolokacijska aplikacija koja na interaktivan način spaja nove tehnologije, a GoPro je pak aplikacija koja omogućava pregled informacija o kupcima, slanje narudžbenica te komunikaciju s centralnim ERP sustavom.


cQuest tako u biti ima oznaku igre koja se temelji na prijavu unutar neke lokacije čime korisnik dobiva svoje zadatke, a zatim i bodove te tako unaprijeđuje svojeg virtualnog lika. Ima tu sličnosti s Foursquare aplikacijom.


GoPro trenutno koristi 55 komercijalista, a lako omogućava „on-the-go“ prodaju te se ponosi lakoćom korištenja.


Svi koji su se prijavili, bez obzira na uspjeh, dobili su pristup HP-RAZA DEMO LAB-u koji će tvrtka Hewlett-Packard i Razvojna agencija Zagreb-TPZ otvoriti u 10. mjesecu ove godine u Zagrebu. Navedeni HP-RAZA DEMO LAB omogućit će svim zainteresiranim timovima/tvrtkama pristup odgovarajućoj IT infrastrukturi potrebnoj za razvoj, testiranje i predstavljanje rješenja potencijalnim investitorima i kupcima.


Mobil.hr je službeni pokrovitelj MobilityDay 2013 konferencije. Slike su u galeriji.


 


Info

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Info

Croadria predstavila odličan affiliate program