Erste banka je predstavila mogućnosti svoje nove Redomat mobilne aplikacije, apsolutnog noviteta na hrvatskom tržištu. Pogledajte o čemu se točno radi.
Redomat je aplikacija za iPhone i Android uređaje te omogućuje odabir broja u redu u željenoj poslovnici, obavijest o mjestu u redu, kao i ugovaranje sastanka sa savjetnikom u Banci. Aplikacija se besplatno može preuzeti izravno iz Google Playa ili AppStore-a.
Naravno možete otići i direktno na: http://bankarenje.hr/redomat na mobilnom uređaju ili skeniranjem QR koda na promotivnim materijalima Erste banke. Redomat aplikacija rezultat je suradnje Erste banke s tvrtkom Infinum te posebnom jedinicom Erste Groupa - Bee.One, zaduženom za kreiranje inovativnih rješenja te njihove implementacije u bankama, članicama Erste Groupa.
Pokretanjem aplikacije korisnika dočekuje prikaz svih poslovnica u njegovoj blizini na karti. Svaka poslovnica uz sebe nosi i oznaku zauzetosti, odnosno prosječno vrijeme čekanja u poslovnici u posljednjih 30 minuta.
Nakon odabira poslovnice, korisnik dobiva informaciju koliko je ljudi trenutno u redu, a nakon što preuzme broj, postoji mogućnost obavještavanja kada je korisnik treći, šesti ili deveti u redu. Također, aplikacija pruža mogućnost ugovaranja sastanka sa savjetnikom. Nakon odabira željene poslovnice i rezervacije termina, savjetnik će korisnika telefonski kontaktirati te mu potvrditi predloženi termin ili predložiti novi.
Dobar sustav koji donosi inovativne načine rada ispred korisnika. Redomat je svakako nešto što bi trebalo pregledati i isprobati.
Pozdrav,
Aplikaciju ne mogu pokrenuti sa svog mobitela (Sony Xperia). Cim se otvori aplikacija, pocinje utvrdivanje moje lokacije i to traje unedogled, aplikacija me nikako ne uspijeva locirati iako su omogucene sve usluge lociranja, GPS-a i Google lokacije. Inace Google karte rade sasvim normalno, no Redomat me nikako ne uspijeva pronaci i tu svaka funkcionalnost u mom slucaju prestaje.
Netko mozda ima rjesenje? Hvala!