Novosti
VIP Digital Takeover VIP Digital Takeover VIP Digital Takeover VIP Digital Takeover
Ocijeni novost:

VIP Digital Takeover

Autor: | 30.11.2016 u 11:15

Eksperti digitalne komunikacije razmijenili su ideje na VIP eventu s posebnim gostom Johanom Ronnestamom.


Dvodnevni događaj VIP Digital Takeover održan prošli tjedan u Zagrebu u organizaciji 24sata okupio je sve eksperte digitalne komunikacije na hrvatskom tržištu i šire. Digital Takeover okuplja i sve one kojima je digitalni marketing postao polazište u brand planovima. Drugim riječima, Digital Takeover je inovativna i edukativna platforma 24sata čija je misija postati središnjom točkom za novosti i inovacije u digitalnome marketingu na hrvatskom tržištu.



Prvi Digital Takeover održan također u Zagrebu u ožujku ove godine okupio je više od 150 sudionika dok je novi dvodnevni VIP event zatvorenog tipa održan u jednom zagrebačkom luksuznom stanu. Gosti su bili direktori marketinga i članovi uprava vodećih kompanija u Hrvatskoj: Podravke, L’Oreala, Zagrebačke pivovare, Zagrebačke banke, Spara, Hrvatske elektroprivrede, Nestlea, Iskona, Blitza, Hrvatske poštanske banke, Hrvatskog telekoma, Arena centra, Henkela, Heinekena, Dietpharma, Mastercarda i Porschea.


Gostima se na početku obratio Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku i član uprave, koji je istaknuo misiju Digital Takeovera dok se za dozu digitalnih noviteta pobrinuo vrhunski švedski predavač Johan Ronnestam, čija je specijalnost upravo digitalni marketing. Poduzetnik, brand expert i globalni predavač s više od dvadeset godina iskustva u kreiranju globalnih komunikacijskih strategija predavao je i na Google summitu u Amsterdamu u rujnu ove godine, a svojedobno je proglašen najvećim švedskim autoritetom u digitalnome marketingu.



Ronnestam je u svojoj prezentaciji istaknuo glavne digitalne trendove i pokazao primjere iz svoje dugogodišnje prakse. Podsjetio je na to kako se digitalni svijet drastično promijenio samo u zadnjih 15-ak godina i kako su promjene, poput razvoja društvenih mreža, pametnih telefona i ostalih digitalnih inovacija, utjecale na svakodnevni život, ali i na poslovanje, koje sve više ovisi o konstantnom digitalnom razvoju.



- Ključno pitanje je kako ćemo natjerati ljude da nas primijete, odnosno kako da ih natjeramo da nas žele primijetiti. Ljudi koji se danas bave digitalnim poslovima moraju biti svjesni pet činjenica: 1. Stvari koje su ‘wow’ ulaze u sve medije; 2. Ključno je zaista razumjeti tehnologiju; 3. Sve je ‘social’; 4. Vodeći brandovi su oni koji rade na inovacijama; 5. Nove generacije su potpuno digitalne - rekao je Ronnestam u vrlo živoj diskusiji s uzvanicima. Nakon prezentacije odgovarao je na pitanja svakog od sudionika.


Sljedeći Digital Takeover 24sata organizirat će u ožujku 2017. godine.


Info

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Info

Croadria predstavila odličan affiliate program