Kampanja tvrtke Tele2 je bila uspješna Dobitnici su Grand Prix Effie nagrade 2013 kao i zlatne Effie nagrade na Danima komunikacija održanima proteklog vikenda u Rovinju.
Tele2 je uspješno prezentirao svoj ukampanju „Gregor Launch“. Kampanja Tele2 Hrvatske osvojila je Grand Prix u konkurenciji 42 rada prijavljena od strane 31 oglašivača i 48 marketinčkih agencija. Tele2 do sada je na Croatia Effie, natjecanju koje ocjenjuje marketinšku učinkovitost kampanja osvojio zlatni i dva srebrna Effie-a za kampanje Smiley i Jaaavi se! što je još jedna potvrda kako je Tele2 u samom vrhu najučinkovitijih hrvatskih brendova prema Effie indeksu učinkovitosti.
„Grand Prix i zlatni Effie za kampanju „Gregor launch“ te srebrni Effie za „Revoluciju“ još su jedna potvrda uspjeha Tele2 u učinkovitosti oglašavanja, ali i nagrada za našu hrabrost i različitost u marketinškim komunikacijama koju su korisnici već prepoznali, a sada i struka nagradila. Naša poslovna strategija kao izazivača zahtjeva pomicanje granica unutar i izvan kompanije kako bi uvijek ponudili najveću vrijednost za novac. Tele2 to ostvaruje uspješnim i drugačijim pristupom marketinškim kampanjama kao i pružanjem kvalitetne usluge, uvijek slušajući naše korisnike“, rekla je Maja Čulig, v.d. voditeljica odjela marketinških komunikacija Tele2 Hrvatska.
Obje nagrade, dakle – Grand Prix Effie i zlatna Effie nagrada su cijenjene te je ovo veliki uspjeh tvrtke. Svakako informacija koja će zainteresirati ljubitelje ovog teleoperatera te njihovih tarifa poput „Revolucije“.
Trenutno nema komentara.