Objavljeni su konsolidirani poslovni rezultati za drugo tromjesečje 2013. godine. U vijestima su tablice i informacije o domaćem tržištu.
Tele2 AB je na kraju drugog kvartala zabilježio porast ukupne korisničke baze za 330 tisuća korisnika, od čega je porast broja korisnika mobilnih usluga 455.000. Poslovni prihodi iznose 7476 milijuna švedskih kruna (SEK) od čega mobilne usluge iznose 5378 SEK što predstavlja rast od 2 posto.
Tele2 Hrvatska je ono što nas pak najviše zanima. I u drugom kvartalu 2013. godine jača pozicija tvrtke – teleoperater koji nudi najveću vrijednost za novac na tržištu.
Rojke su izražene u SEK, vidljiv je pomak u gotovo svim segmentima ...
Povećanje udjela na tržištu je evidentno, a ostvaren je i dodatni rast u prepaid segmentu tijekom drugog kvartala. Definitivno nešto čime se mogu veseliti u Tele2.
Dobar početak turističke sezone te revidiranje portfolija prepaid tarifa je dovelo do ovog rezultata, a rast je bilježen i u segmentu postpaida. Povećani fokus na zadržavanje postojeće korisničke baze polučio je dobre početne rezultate.
(Kliknite za veću sliku) - pogledajte gdje se nalazi Hrvatska ...
Ciljane aktivnosti na poboljšanju percepcije branda i efikasnije zadržavanje korisnika doveli su do daljnjeg rasta EBITDA u drugom kvartalu 2013. Korisnička baza porasla je za 13 tisuća korisnika u drugom kvartalu.
Na kraju tu su poslovni prihodi koji iznose 294 milijuna kuna, a uzmemo li u obzir rezultate iz prošle godine to je puno stabilniji razvoj. Dakle sve je pozitivno, barem do drugog izvještaja koji dobijemo.
Trenutno nema komentara.