Novosti
Tele2 Hrvatska ostvario rast neto prodaje za 5 posto
Ocijeni novost:

Tele2 Hrvatska ostvario rast neto prodaje za 5 posto

Autor: | 20.10.2016 u 19:31

U trećem kvartalu 2016. godine Tele2 Hrvatska je, zahvaljujući većem prihodu od prodaje opreme imao za 5 posto veći rast prodaje, na 319 milijuna kuna.


U istom razdoblju lani neto prodaja je iznosila 303 milijuna kuna. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, prihodi od krajnjih korisnika su porasli za 1 posto te iznose 182 milijuna kuna.


Predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić izjavio je: „Zadovoljni smo što i u trećem kvartalu 2016. godine nastavljamo s uvođenjem noviteta i unapređenjem naše ponude. Bit ćemo i dalje ustrajni u tome da svojim korisnicima ponudimo fleksibilna rješenja koja su visokokvalitetna i jednostavna za uporabu, i to po izuzetno atraktivnim cijenama. U prilog tome istaknuo bih našu novu EKIPNU tarifu koja korisnicima omogućuje upravo sve navedeno – fleksibilnost, jednostavnost, kvalitetu i kontrolu troškova. Izvrsnost u podatkovnim uslugama, što je potvrđeno istraživanjem tvrtke P3 Communications, omogućuje nam da proširimo našu ponudu te novim proizvodom „Pokućni internet“ konkuriramo tradicionalnim fiksnim operaterima koji nude usluge pristupa internetu na zastarjelom fiksnom ADSL-u. Reakcije tržišta, to jest prodajni rezultati su čak i iznad naših očekivanja, a osobne me posebno vesele vrlo pozitivne povratne informacije korisnika koje se odnose prije svega na brzine interneta koje im naš proizvod omogućava“.


Rast broja korisnika iz drugog kvartala uz kontinuiranu promjenu strukture u korist pretplatnika nastavio se i u trećem kvartalu te je neto prirast korisnika iznosio 70.000 (66.000 lani), što je rezultat vrlo pozitivne reakcije korisnika na nove, redizajnirane tarife za pretplatnike.


Veći troškovi naknada za radiofrekvencijski spektar su i u ovom kvartalu negativno utjecali na kvartalnu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) koja iznosi 40 (44) milijuna kuna.


U trećem kvartalu društvo Tele2 nastavilo je sa širenjem ponude za pretplatnike. Riječ je o EKIPNOJ tarifi, proizvodu koji odgovara na komunikacijske potrebe ponajprije obitelji, obrtnika, manjih poduzetnika, ali naravno i svih ostalih koji traže uštedu kroz kvalitetnu uslugu i ponudu prilagođenu njihovim potrebama. Osim toga, početkom listopada Tele2 je svoje fleksibilno plug&play rješenje za brzi kućni internet ponudio korisnicima na probu u trajanju od 30 dana bez naplate ikakvih troškova. “Pokućni internet” temelji se na najmodernijoj 4G infrastrukturi, dostupnoj diljem zemlje, , a koja u usporedbi sa klasičnim internetom putem fiksne linije pruža odlično korisničko iskustvo u smislu brzine surfanja, primanja i slanja velikih audio-vizualnih dokumenata i veće kvalitete gledanja vizualnih sadržaja na internetu.


 


Operateri

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Operateri

Poslovanje Tele2 u četvrtom kvartalu 2016