Novosti
Vipnet opet izmijenio opće uvjete poslovanja, Tele2 također
Ocijeni novost:

Vipnet opet izmijenio opće uvjete poslovanja, Tele2 također

Autor: | 15.10.2012 u 18:25

Korisnici ovog domaćeg teleoperatera moraju pročitati ove vijesti. Radi se o nekoliko izmjena koje bolje štite krajnjeg korisnika i otvaraju mu nove mogućnosti.


Vipnet je sa svojim izmjenama poslovanja već bio dio naših vijesti. Čak smo i "prošli" njegov "cjenik" usluga što je zaintrigiralo korisnike Mobil.hr foruma. Sada su napravili još neke izmjene koje će korisnici ovog teleoperatera svakako morati pročitati i vidjeti što dobivaju, a što gube pretplatničkim ugovorom s navedenom tvrtkom.


Vipnet je obuhvatio više segmenata s najnovijim izmjenama. Sada korisnici imaju mogućnost da:

- slučaju kašnjenja ili preranog prijenosa broja podnese zahtjev za naknadu za nepravovremeni prijenos broja


- traži naknadu ako je zbog kašnjenja u prijenosu broja duljem od 8 radnih dana sam otkazao zahtjev za prijenos broja


-  podnese zahtjev za isplatu naknade u roku od 30 dana od provedenog prijenosa broja ili od otkaza prijenosa broja


- u  pisanom obliku, uz postojeće vrste prigovora podnese i prigovor na kupljeni proizvod.


Ovo su dobre promjene koje će korisnici vrlo vjerojatno objeručke prihvatiti, a pogotovo je dobar dio vezan uz naknadu koju je moguće tražiti zbog kašnjenja u prijenosu broja te naravno – za nepravilan prijenos broja (i ostale razne probleme vezane uz tu tematiku).


Vipnet sada ima i dodatne obaveze koje su ispisane u sljedećim natuknicama:

- u slučaju kad je primatelj broja odgovoran za nepravovremeni prijenos broja isplatiti korisnika 10kn po satu, a u roku od 7 dana obavijestiti korisnika kako će isplatiti izračunati iznos


- u suprotnoj situaciji kad je davatelj broja odgovoran ,u roku od jednog radnog dana proslijediti prigovor davatelju i davatelj isplaćuje korisnika u istom iznosu


- isplatu realizirati u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva


Veoma bitna izmjena se odnosi na članak 10. U članku 10. "Podnošenje prigovora i zahtjevi za naknadu štete" – mijenja se prva rečenica u stavku 10.4 koji kaže da: "krajnji korisnik može Vipnetu podnijeti u pisanom obliku, a što uključuje i elektroničku poštu ukoliko je ista prijavljena Vipnetu kao kontakt adresa Krajnjeg korisnika, prigovor u vezi s pružanjem usluga, prigovor na iznos kojim je zadužen za pruženu Uslugu, prigovor na kakvoću pružene usluge, prigovor na kupljeni proizvod, te prigovor zbog povrede odredaba ugovora".


Detalje o izmjenama koje su napravljene unutar Općih uvjeta poslovanja teleoperatera Vipnet možete slobodno pročitati na njihovim službenim stranicama.


Tele2 je isto tako odlučio "začiniti" svoje Opće uvjete poslovanja - najnoviju inačicu možete pronaći na Tele2 službenim Internet stranicama. Najbitniju promijenu sadrži Članak 19.


Sada Tele2 navodi da ako "pretplatnik podnese zahtjev za prijenos broja iz Tele2 mreže u mrežu drugog operatora pokretnih javnih komunikacijskih usluga, obvezan je podmiriti dugovanja za obavljene Tele2 usluge koja su dospjela, a nisu predmet izvansudskog ili sudskog rješavanja spora do trenutka podnošenja zahtjeva za prijenos broja, najkasnije u roku od 30 dana od dana dospijeća zadnjeg računa."


Dakle, pretplatnik ostaje u obvezi plaćanja Tele2 usluga korištenih do trenutka prijenosa broaj u pokretnu javnu komunikacijsku mrežu primatelja broja. Zanimljivo - kao i činjenica da članak 19.2 sada navodi da krajini korisnik koji je podigao zahtjev za prijenos broja može sada tražiti naknadnu kada je postupak previše spor ili nedovoljno kvalitetan.


Moramo napomenuti da opet tu imamo jednu paralelu s Vipnetom - naime, zahtjev za isplatom naknade za nepravovremeni prijenos podnosi se u pisanom obliku najkasnije u roku od 30 dana od dana izvršenog prijenosa broja, odnosno od dana otkaza prijenosa broja ukoliko je prijenos broja otkazan zbog kašnjenja u prijenosu broja dulje od 8 radnih dana.


Svi oni koji su se do sada bojali kako nepravovremeni prijenos broja neće nimalo intrigriati teleoperatera - Tele2 sada navodi kako će u roku jednog radnog dana zahtjev za isplatom naknade za nepravovremeni prijenos proslijediti tom operatoru na daljnje postupanje - sukladno važećem pravilniku koji propisuje sve načine, postupke i uvjete ostvarivanja prijenosa broj.


Operateri

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Operateri

Poslovanje Tele2 u četvrtom kvartalu 2016