Novosti
Ericsson predstavlja 10 važnih potrošačkih trendova u 2014. godini
Ocijeni novost:

Ericsson predstavlja 10 važnih potrošačkih trendova u 2014. godini

Autor: | 14.01.2014 u 18:33

Ericsson ConsumerLab je identificirao neke od najvažnijih potrošačkih trendova za ovu godinu. Pogledajmo o čemu se radi.


Ericsson je predstavljanjem 10 veoma bitnih potrošačkih trendova olakšao posao mnogima. Radi se o istraživanju koje je zaključilo nekoliko stvari.




Moćni Ericsson ...


Između ostalih – izgleda da aplikacije uistinu mijenjaju društvo. Senzori su na sve strane no koje su dalekosežne posljedice? Isto tako konzumacija video sadržaja se povećava – naši prijatelji, obitelj, suradnici imaju utjecaja na to što gledamo te što nam se prikazuje.


Više od 15 godina, ConsumerLab provodi istraživanja vezana uz vrijednosti i ponašanje ljudi, načine korištenja ICT proizvoda i usluga. Globalna istraživanja temelje se na preko 100.000 intervjua u više od 40 zemalja i 15 megalopolisa godišnje.


Michael Björn, odgovoran za istraživanja u ConsumerLabu kaže: "Najznačajniji trend kojem svjedočimo je masovna potražnja za aplikacijama i uslugama u svim granama gospodarstva i područjima društva što predstavlja golemi potencijal za fundamentalnu promjenu svakodnevnog života."


1. Aplikacije mijenjaju društvo. Sve veća uporaba pametnih telefona izrazito je promijenila način komuniciranja te korištenja interneta. Ulazimo u novu fazu brze diversifikacije korištenja pametnog telefona, a ljudi traže aplikacije u svim sektorima društva. Ovo uključuje sve, od kupovanja i vrtića do komunikacije s državnim institucijama i prometa. Postaje važnije koje aplikacije koristite nego koji telefon imate.


2. Vaše je tijelo nova lozinka. Traže se dulje lozinke s kombinacijom brojeva, slova i drugih znakova – što je gotovo nemoguće zapamtiti. Ovo dovodi do porasta interesa za biometričkim alternativama. Npr. naše istraživanje pokazuje da 52 posto korisnika pametnih telefona želi koristiti otiske njihovih prstiju umjesto lozinki, a 48 posto je zainteresirano koristiti prepoznavanje zjenice za otključavanje zaslona. Čak 74 posto vjeruje da će biometrički pametni telefoni postati dominantni trend tijekom 2014. godine.


3. Kvantificiranje naših tjelesnih funkcija. Krvni tlak, puls i broj koraka samo su neki od primjera gdje želimo mjeriti naše tjelesne funkcije pomoću mobilnih uređaja, koristeći osobno generirane podatke. Trebate samo pokrenutu neku od aplikacija koja će pratiti vaše aktivnosti i ubrzo ćete se bolje upoznati. Oko 40 posto korisnika pametnih telefona želi da njihov telefon bilježi sve njihove fizičke aktivnosti, a 56 posto bi željelo pratiti tlak i puls koristeći prsten.


4. Internet se očekuje bilo gdje. Za internetske usluge potreban je bolji signal. Korisnici mobilnih telefona shvaćaju da pokazatelji signala na njihovom telefonu više ne pružaju pouzdanu informaciju, s obzirom da signal koji je dobar za glasovnu komunikaciju ne mora biti dovoljno dobar za internetske usluge. Naše istraživanje pokazuje da je najmanje zadovoljstvo kvalitetom internetskih usluga u podzemnoj željeznici.


5. Pametni telefoni smanjuju digitalnu podjelu. Pristup internetu je na globalnoj razini i dalje nedovoljan, a također je i nejednoliko raspoređen, što rezultira digitalnom podjelom. Dolazak jeftinijih pametnih telefona znači da potrošači više ne trebaju skupe računalne uređaje za pristup internetskim uslugama. Čak 51 posto korisnika globalno njihov mobilni telefon doživljava kao najznačajniji tehnološki uređaj, a mnogima postaje i primarni uređaj za pristup internetu.


6. Online dobrobiti nadmašuju zabrinutost. Kako internet postaje integralni dio naših života, rizici koji dolaze s povezanošću postaju sve vidljiviji. Preko 50 posto ljudi koji svakodnevno koriste internet zabrinuti su zbog pitanja privatnosti. S druge strane, svega 4 posto kažu da će internetske usluge koristiti manje. Umjesto toga, korisnici imaju strategiju smanjivanja rizika poput npr. veće opreznosti u davanju osobnih podataka.


7. Video na zapovijed. Bez obzira na činjenicu da je sve veći izbor sadržaja, čini se da smo sve manje skloni sami odabrati što gledamo. U stvari, naši su prijatelji posebice utjecajni kada se radi o gledanju video materijala. Istraživanje pokazuje da 38 posto ispitanika gleda video sadržaje koje su im preporučili njihovi prijatelji barem nekoliko puta mjesečno. Naši prijatelji također imaju gotovo isti utjecaj i na na čitanje blogova i navike vezane uz slušanje glazbe.


8. Vidljivost mojih podataka. Ukupno 48 posto korisnika koristi aplikacije za bolje razumijevanje njihovog prometa podataka. Dok 38 posto samo želi znati koliki im je bio promet podataka, 28 posto ih želi biti sigurno da su dobili ispravan račun, a 35 posto ne žele prekoračiti ugovorenu količinu podataka. Istraživanje je također otkrilo da 37 posto vlasnika pametnih telefona redovito koriste aplikacije za testiranje njihove brzine pristupa.


9. Senzori na mnogim mjestima. S obzirom da su interaktivne usluge sve češće, korisnici sve više očekuju da i naše fizičko okružje postane jednako osjetljivo. Do kraja 2016. godine, oko 60 posto vlasnika pametnih telefona vjeruje da će senzori biti korišteni svugdje, od zdravstvenog sektora i javnog prijevoza do vozila, domova i radnih mjesta.


10. Play, pauza, nastavak drugdje. Kako je 19 posto streaming sadržaja učitano putem telefona i tableta, korisnici se sve više kreću tijekom ove aktivnosti, u skladu s njihovim dnevnim navikama. Npr. mogu započeti gledanje sadržaja u svome domu, pauzirati ga te nastaviti gledati na putu prema poslu. Pri promjeni mjesta, također može doći i do promjene uređaja.


U svakom slučaju čeka nas zanimljivo razdoblje prepuno noviteta. Nova godina kao da je stvorena baš za mobilne uređaje.


OstaliGSM

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

OstaliGSM

Najjače iz Huaweija - Mate 9