Huawei je općenito ostvario odlične rezultate u više sektora, ali naravno da se osvrćemo isključivo na pobjede u smislu prodaje mobilnih uređaja.
Huawei je povećao prodaju pametnih telefona za 45 posto, dakle podigao je brojku na 75 milijuna. Huawei Device ostvario je 12,2 milijarde dolara prihoda u 2014. godini, odnosno 30 posto više nego 2013. i po prvi put je prihod veći 10 milijardi dolara. Poslovna jedinica za privatne korisnike isporučila je 138 milijuna različitih uređaja s rastom od 7,8 posto.
Najznačajniji poslovni uspjeh je porast isporuke pametnih telefona srednje i visoke klase, za 18 posto. Huawei P7 kao najznačajniji uređaj globalno je prodan u četiri milijuna primjeraka, samo šest mjeseci nakon predstavljanja u Parizu dok su Huawei Mate7 posebno dobro prihvatili poslovni korisnici i u tri mjeseca nakon predstavljanja, isporučeno je dva milijuna uređaja.
Prihodi su značajno porasli i od prodaje iz takozvanih "open channels", odnosno izvan mreže telekom operatera, posebno internet prodaja. Udio takvih prihoda je 41 posto u ukupnom iznosu. Na kraju 2014., Huawei je imao 630 vlastitih dućana što je unaprijedilo iskustvo korisnika.
Poslovna jedinica Huawei Consumer usmjerena je na pametne telefone srednje i visoke kategorije još od 2012. godine. Sve uređaje prvenstveno karakterizira iznimno korisničko iskustvo zahvaljujući ključnim kompetencijama tvrtke Huawei, od mobitela Huawei P1 do P7 iz P serije, od Huawei Matea do Matea7 iz Mate serije te od Honora 6 do Honora 6 Plus. P serije karakterizira izniman dizajn i vrhunske kamere, Mate serija se izdvaja velikim zaslonom i snažnim baterijama, a Honor proizvodi korisnicima nude izvrsnu povezivost, kvalitetu i izdržljivu bateriju.
Trenutno nema komentara.