Nova era kompanije Samsung Electronics Co. Ltd. započinje u Europi predstavljanjem najnovije generacije LED televizora i prijenosnih računala, te nove marketinške strategije koja će ojačati povezanost s potrošačima i distributerima, a u isto vrijeme potencirati B2B mogućnosti u domeni poslovanja.
Na konferenciji za medije u sklopu Samsungovog prvog ikad Europskog foruma, koji se održava u Beču od 24. do 26. ožujka, novi Europski predsjednik i glavni izvršni direktor Sang Heung Shin, predstavio je Samsungove razvojne strategije i proizvodni portfelj, te rekao kako je cilj europsko poslovanje kroz ojačavanje povezanosti s ključnim kupcima i kanalima, ali i kroz aktivno istraživanje novih B2B mogućnosti. Niz novih proizvoda izložen je na Europskom forumu, predstavljajući Samsungovu strategiju stapanja inovacija s napretkom na novim tržištima. Među njima su nove Samsung serije 8000, 7000 i 6000 televizora s ravnim zaslonima koriste LED tehnologiju kao primarni izvor svjetlosti, Premium Blu-Ray playeri i sustavi kućnih kina, prijenosna računala, pisači za poslovne korisnike i ostalo. Linija proizvoda za 2009. godinu predstavlja novu generaciju proizvoda koji spajaju tehnologiju s aktivnim životnim stilom europskih potrošača,” izjavio je g. Shin i nadodao kako su novi LED televizori, koje predstavljaju na Europskom tržištu u biti nova vrsta televizora.
Trenutno nema komentara.