Novosti
Nove informacije oko zamjene Note7 uređaja
Ocijeni novost:

Nove informacije oko zamjene Note7 uređaja

Autor: | 15.09.2016 u 11:07

Iz Samsunga su nam poslali novo priopćenje vezano uz zamjenu Note7 telefona.


Samsung je na ispravan način postupio kad su priznali da imaju problem s novim telefonom Galaxy Note7, a koji se nakon 2,5 milijuna prodanih primjeraka zapalio u nekoliko desetaka situacija, zbog problema s baterijom. Do pregrijavanja baterije dolazi kada anoda i katoda dođu u doticaj.


2. rujna 2016. su objavili da obustavljaju prodaju te najavili program zamjene svih Note7 telefona, ali i istovremeno su zamolili korisnike da ne koriste više svoje Note7 uređaje.


Ovo su nove informacije iz Samsungovog ureda u Zagrebu pa ako imate Note7, jako je bitno da ih pročitate te postupite prema uputama iz Samsunga:


Priopćenje tvrtke Samsung, ažurirane informacije vezane uz zamjenu Galaxy Note7 uređaja


Početkom ovog mjeseca, kao mjeru opreza, obustavili smo prodaju Galaxy Note7 uređaja i pokrenuli program razmjene www.samsung.com/hr/note7exchange za zamjenu svih Note7 uređaja. Iako je broj prijavljenih incidenata vrlo mali, sigurnost naših korisnika nam je apsolutni prioritet i želimo učiniti sve što je u našoj moći kako bi u ovom trenutku osigurali najbolju moguću podršku našim korisnicima.


Imajući to na umu, željeli smo podijeliti najnovije informacije o koracima koje poduzimamo kako bi minimalizirali bilo kakav rizik za sigurnost potrošača i umanjili prouzročene neugodnosti:


1) Poslali smo izravne poruke na sve Note7 uređaje koji su aktivirani u Europi, moleći korisnike da ugase svoje uređaje te da ih dostave na mjesto kupnje u što skorije vrijeme.


2) U stalnoj smo komunikaciji s Note7 korisnicima kako bi bili u potpunosti informirani o najnovijim informacijama, što uključuje jasne upute na svim Samsung.com europskim internetskim stranicama, izravne poruke elektroničke pošte korisnicima i objavljivanje najnovijih informacija na društvenim mrežama.


3) Zajedno s dobavljačima i prodajnim partnerima radimo na tome da od sljedećeg ponedjeljka, 19. rujna 2016., korisnici Note7 uređaja mogu svoj postojeći uređaj zamijeniti novim.


4) Surađujemo sa svim relevantnim regulatornim tijelima i institucijama diljem Europe, kako bi osigurali da svi sudionici budu informirani o našim planovima i najnovijim porukama.


5) Neprekidno radimo s dobavljačima kako bismo osigurali najvišu kvalitetu proizvodnje i provjeru kvalitete proizvoda. Na temelju provedene detaljne istrage, sigurni smo da je u zamjenskim uređajima, koji će uskoro stići u Europu, problem neispravne baterije u potpunosti otklonjen.


6) Svi novi Note7 uređaji će biti označeni crnim kvadratom na pakiranju, što će biti jasan znak da je uređaj dio nove pošiljke, kako bi korisnici bili sigurni da im je isporučena najnovija tehnologija.


Saša Oravec, regionalni voditelj odjela telekomunikacija tvrtke Samsung, naglasio je: „Naš apsolutni prioritet je sigurnost naših korisnika. Zato molimo sve korisnike Note7 uređaja da ih ugase i dostave na mjesto kupnje u što skorije vrijeme. Kroz Note7 program zamjene organiziramo isporuku zamjenskih uređaja, koji će biti dostupni od sljedećeg ponedjeljka, 19. rujna 2016. Iskreno se zahvaljujemo našim korisnicima na razumijevanju i strpljenju te pozivamo sve koji imaju bilo kakva pitanja ili bojazni da posjete stranicu www.samsung.com/hr/note7exchange ili nazovu pozivni centar na telefon 072 726 786".


Samsung

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Samsung

Nikad bolja i kvalitetnija Galaxy A serija