Novosti
Počela zamjena Galaxy Note7 mobitela u Hrvatskoj
Ocijeni novost:

Počela zamjena Galaxy Note7 mobitela u Hrvatskoj

Autor: | 26.09.2016 u 16:39

Samsung je i u Hrvatskoj započeo program zamjene Note7 telefona koji imaju problematičnu bateriju.


Svi korisnici koji imaju problematičan Note7, koji se u nekoliko desetaka slučajeva u svijetu zapalio, mogu na stranici www.samsung.com/hr/note7exchange unijeti IMEI svojeg telefona te provjeriti trebaju li zamijeniti postojeći uređaj.


Samsung je objavio novi softver za sve Note7 uređaje kupljene u Europi tijekom prednarudžbi, koji ograničava punjenje baterije na 60 posto. Ovaj softver primjenjuje se na postojeće uređaje korisnika. Ograničavajući mogućnost punjenja baterije, tvrtka Samsung želi umanjiti rizik od incidenata i dodatno potaknuti korisnike da svoj postojeći uređaj, s problemom u radu baterije, odmah zamijene novim Note7 uređajem.


Uz program zamjene, Samsung je uveo i dodatne mjere osmišljene kako bi osigurale sigurnost korisnika i potakle korisnike Note7 uređaja na zamjenu njihovog uređaja u što skorije vrijeme.


Iz Samsunga garantiraju da će novi, zamijenjeni Note7 raditi bez ikakvih problema, a novi Note7 se može prepoznati pogledom na operativni sustav telefona: svaki Note7 uređaj, koji pokazuje zelenu ikonu baterije na traci obavijesti uređaja, zaslonu prilikom gašenja uređaja ili na Always-On zaslonu, korisnicima potvrđuje da je njihov uređaj siguran za korištenje. Ova nadogradnja korisničkog sučelja korisnicima je dostupna od ovog tjedna.


Samsung je 2. rujna 2016. prekinuo prodaju Note7 telefona nakon što je u 35 slučajeva u cijelom svijetu, nakon 2,5 milijuna prodanih primjeraka uočen problem s baterijom, došlo do zapaljenja telefona zbog direktnog kontakta anode i katode u bateriji telefona.


Saša Oravec, voditelj odjela telekomunikacija u regionalnom predstavništvu tvrtke Samsung Electronics, naglasio je: „Naš apsolutni prioritet je sigurnost naših korisnika – stoga molimo sve korisnike Note7 uređaja da reagiraju odmah i zamijene uređaj danas. Također bi se htjeli ispričati svim korisnicima Note7 uređaja što nismo zadovoljili standard izvrsnosti proizvoda na koji su navikli i koji očekuju od Samsunga te im se iskreno zahvaljujemo na njihovom razumijevanju i strpljenju. Sigurni smo da će nakon zamjene svog postojećeg uređaja novim Galaxy Note7 uređajem, korisnici moći uživati u iskustvu korištenja pametnog telefona najviše kvalitete“.


Za više informacija o novom Programu razmjene Galaxy Note7 posjetite


Samsung

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Samsung

Nikad bolja i kvalitetnija Galaxy A serija