Drugi dio našeg maraton testa Xperije Z donosi igranje zahtjevnih igara, surfanje s full HD ekranom i prepoznavanje glazbe.
Prošli smo tjedan našu Xperiju Z bacali sa stola u kafiću, kupali prije spavanja i namazali pekmezom, no i ovaj tjedan, naš test nije bio ništa manje zabavniji. Većinu vremena igrali smo igre koje bi mogle zasjeniti i pokoju konzolnu igru od prije nekoliko godina, dok smo ostatak vremena u kafiću uz kavicu testirali prepoznavanje glazbe koja svira s radija.
Xperia Z zahvaljujući svojim odličnim specifikacijama nije imala nikakvih problema s pokretanjem trenutno najzahtjevnijih igara, pa čak i onda kada su se igre renderirale u full HD rezoluciji. Tako nam npr. Real Racing 3 EA Gamesa nije uopće zastajkivao, a grafika je bila na dosad neviđenoj razini kvalitete i efekata za mobilne uređaje. Kada smo usporedili Real Racing 3 na Xperiji Z s Race Driver GRIDom na Playstationu 3, nismo se mogli oduprijeti dojmu da je grafika bila ugodnija na Xperiji Z pa smo se zato vrlo brzo ostavili Playstationovog joypada i vratili Xperiju Z u naše ruke.
Probali smo također i ljutog konkurenta Real Racingu 3, Gameloftov Asphalt 7, no nije na nas ostavio tako dobar dojam. Stekli smo osjećaj da Asphalt 7 ne iskorištava u potpunosti hardverske mogućnost Xperije Z.
Kakav bi to bio test mobilnog gaminga da nismo probali igrati Angry Birds na našoj Xperiji? Naravno, kao i kod ostalih igara, Angry Birds su se pokretali bez ikakvih problema i bili posebno ugodni za igranje zahvaljujući velikom ekranu od 5 inča, zbog kojeg smo igru mogli maksimalno odzumirati kako bismo dobili bolji pregled.
Sve popularniji Simpsons Tapped out također je bio pravi užitak za igranje jer je igra prilagođena Full HD ekranima pa je djelovala vrlo oštro i fluidno.
Dobrih 3 sata izgubili smo rješavajući zagonetke i puzzle koje je pred nas stavila igra The Room. Veoma zanimljiva priča uparena je s mozgalicama zbog koje smo ispraznili bateriju od 100% do 0%. Dvaput.
Full HD ekran i 4G mobilna mreža omogućili su nam do sad najbolje iskustvo surfanja Internetom koje smo imali na mobitelu. Naravno, ekran Samsung Galaxy Notea II je nešto veći, no ekran Xperije je osjetno oštriji, što se ponajviše osjeti pri surfanju. Na našoj web stranici Mobil.hr bez problema smo mogli bez zumiranja čitati naslove i sažetke članaka, a kada bi nam ipak tekst postao presitan, nismo trebali previše zumirati. Većina stranica koje smo otvarali putem mobilne mreže na 4G signalu učitavala se iznimno brzo, gotovo trenutno, dok su najdulja učitavanja koja smo osjetili bila oko jedne sekunde.
2008. godine Sony Ericsson je predstavio model W580i kojim je debitirao današnji veteran prepoznavanja glazbe, Sonyjev TrackID. Princip prepoznavanja od 2008. do danas je ostao isti - potrebno je samo snimiti glazbu koja se želi prepoznati i kroz nekoliko sekundi vraća nam se naziv pjesme i izvođača. Prepoznavanje glazbe testirali smo uspoređujući rezultate TrackID-ja i predinstaliranog Shazama. Rezultati su bili donekle slični, no TrackID je brže prepoznao pjesme, a Shazam je čak i prepoznao neke domaće hitove. TrackID pak ima prednost u tome budući da je integriran u aplikaciju za FM radio ugrađenu u Xperiju Z, čime se izbjegava okolinska buka pa rezultat stiže puno brže.
Maraton test Sony Xperia Z (1. dio)
Maraton test Sony Xperia Z (3. dio)
Trenutno nema komentara.