Novosti
CHESS projekt - pojest muzeju kao personalizirano mobilno iskustvo CHESS projekt - pojest muzeju kao personalizirano mobilno iskustvo CHESS projekt - pojest muzeju kao personalizirano mobilno iskustvo CHESS projekt - pojest muzeju kao personalizirano mobilno iskustvo
Ocijeni novost:

CHESS projekt - pojest muzeju kao personalizirano mobilno iskustvo

Autor: | 06.03.2014 u 16:12

Sa svojim mobitelima, posjetitelji mogu doživjeti jedinstveno, posve osobno muzejsko iskustvo i oživjeti prošlost kroz CHESS aplikaciju.


CHESS projekt kombinira mobilne uređaje, virtualnu stvarnost i geo lokacijske tehnologije. Muzejski posjetitelji diljem Europe uskoro će moći sami kreirati svoj obilazak muzeja i prije nego napuste dom ili sjednu na avion!


Inovacija koju je financijski podržala EU pretvorit će zato običan posjet muzeju u personalizirano interaktivno pripovjedačko iskustvo na pametnim telefonima i tabletima.


CHESS aplikacija oživjet će prošlost, a kultura i povijest bit će dostupniji svim korisnicima jer će aplikacija biti jednostavna za download, za pametne telefone i tablete. CHESS projekt razvili su francuski, engleski, njemački i grčki partneri u projektu, a predstavljanje će biti na Konvenciji o inovacijama u Bruxellesu od 10. do 11. ožujka 2014.


Aplikacija radi na taj način da ćete s korisničkim upitnikom moći definirati svoje interese i omogućiti stvaranje muzeja. To muzeju omogućava da napravi upitnik s ponuđenim jednim ili više odgovora te zatim da te odgovore poveže s posjetiteljem i njegovim željama i interesima. “CHESS autorski alat” omogućuje muzejskim kustosima i osoblju koji nisu IT profesionalci da na jednostavan način razviju dinamične priče u više smjerova s integriranim multimedijskim sadržajem.


Posljednji Pripovjedački alat pokreće priču prema definiranim smjernicama i dodaje personalizirane i prilagodljive aspekte, nadopunjavajući profil posjetitelja usporedno s muzejskom pričom, u skladu s njegovim osobnim izborima.


Za razliku od tradicionalnih muzejskih vodiča, CHESS aplikacija posjetiteljima pripovijeda određenu priču fokusiranu na eksponate za koji su iskazali najveći interes, s više ili manje detalja, ovisno o njihovu izboru. Priče mogu biti upotpunjene s multimedijom, 3D efektima i igrama s proširenom stvarnošću, a u nekim slučajevima eksponati sami govore o sebi i pozivaju posjetitelja u interakciju s njima.


Po završetku obilaska, posjetitelji će na muzejskoj web-stranici moći pronaći suvenire iz 'svoje' priče i podijeliti ih s obitelji i prijateljima, primjerice video ili sliku. Prema mišljenju dr. Marie Roussou sa Sveučilišta u Ateni, projekt bi mogao značajno promijeniti dosadašnji način posjeta muzeju i kako se ponašamo tijekom obilaska.  Slike su u galeriji.


Zanimljivosti

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Zanimljivosti

10 najbržih mobitela u 2016