Veliko nacionalno online istraživanje koje je proveo MasterCard Europe je pokazalo da u Hrvatskoj imamo sve više povjerenja u tkz. „online shopping“.
MasterCard je svjetska kompanija na području platnog prometa i tehnologije. Njihovim servisima se služe ljudi diljem svijeta te su predvode u aktivnostima kao što su poslovanje i rukovođenje financijama. Čak smo i pisali MasterCard Paypass certifikatom za BlackBerry.
Njihova istraživanja pokazuju da više od polovice korisnika kreditnih kartica (55 posto) često ili povremeno kupuje preko Interneta. Zanimljiv podatak uzmemo li u obzir činjenicu da je prije par godina kod nas veoma mali postotak ljudi bio spreman na „online shopping“.
Čak 75 posto je ovim pute obavilo kupnju u posljednja tri mjeseca, a 44 posto korisnika platnih kartica najčešće koriste upravo kreditne ili kartice s odgodom plaćanja prilikom kupovine. Stalno visite na eBayu? Možda spadate u 24 posto populacije koji koristi najviše PayPal (statistike pokazuju da ga najviše koriste ljudi ispod 40 godina).
MasterCard istraživanja pokazuju da smo u biti prigrlili webshopping
Gotovo 80 posto ispitanika tvrdi da su sigurni u kupovinu preko Interneta, a 39 posto ispitanika koji ne koriste e-trgovinu su istaknuli kao glavni problem činjenicu da nikad niti nisu isprobali takav servis.
Ako ćemo se povoditi daljnjim istraživanjem „ne-kupaca“ onda imamo i još jedan podatak: ispitanici koji ne korist e-trgovinu (njihov treći argument) tvrde da sve ionako mogu nabaviti u fizičkim trgovinama.
Glavna motivacija za one koji kupuju jest da su popusti veći te da su povoljniji uvjeti kupnje. Besplatna dostava se nalazi na drugom mjestu, a nakon toga je najbitnija raznovrsnost ponude. Naravno – mogućnost kupovine u bilo koje doba dana i noći je velika prednost.
Hrvati najčešće kupuju na inozemnim online stranicama – čak 44,4 posto, a ostali koji koriste hrvatske online trgovine su spali na 32,29 posto ispitivanog kluba. Žene i mlađi ispitanici češće kupuju odjeću i obuću nego drugi koji su bili na ispitivanju, a „e-trgovina“ je najpopularnija među građanima Zagreba, Istre i Dalmacije.
Muškarci najčešće kupuju elektroničke uređaje te stvari za kućanstvu i veoma zanimljivo – opremu a bebe koju redovito kupuju muškarci između 30 i 39 godina. Zanimljivi podaci, a nas zanima koliko vi kupujete na webshop servisima? Javite nam na Mobil.hr forumu ako ste „eBay ekspert“.
Trenutno nema komentara.