Dugo se najavljivao redizajn početne stranice popularne društvene mreže Facebook, no svojom je konačnom pojavom izazvao pravu revoluciju među korisnicima. Iako su programeri Facebooka, na čelu s osnivačem Markom Zuckerbergom, s velikim entuzijazmom najavljivali nove opcije, kao što su informacije o aktivnostima prijatelja u realnom vremenu, tj. konstantno ažuriranje novosti, novi se izgled početne stranice pokazao potpunim promašajem.
Naime, napravljeno je nekoliko Facebook aplikacija u obliku anketa koje potiču korisnike da izraze svoje mišljenje o novom dizajnu i rezultati su, ukoliko ste slučajno dioničar Facebooka, razočaravajući.U istraživanju provedenom nad 759 650 korisnika svega pet posto zaključilo je kako im se novi izgled sviđa. Preostali, ili oko oko 715 tisuća korisnikadalo je negativnu ocjenu novom izgledu popularnog Facea. Prema tvrdnjama stručnjaka za online društvene mreže, Facebook se upustio u redizajn nakon što su vlasnici sve popularnijeg mikroblogerskog servisa Twittera odbili njihovu ponudu za preuzimanjem. Kako bi im 'doskočili', Facebookovci su odlučili napraviti promjene koje funkcionalnošću, ali i dizajnom, podsjećaju na Twitter i njegove opcije.
Trenutno nema komentara.