Čak i ako Vaša turistička ponuda nije za područje Jadrana, već ako dolazite iz kontinentalne Hrvatske, Srbije ili Bosne i Hercegovine, pa čak ako ste i iz planinske Slovenije – Vama treba Kolektiva Web::Strategija X– Ugodno popunjeni g. Turizam s temom online prodaje u turizmu - gdje god se on nalazio - na moru, u planinama, na rijeci ili u dolini. Bitna je dodatna vrijednost koju upravo Vi pružate svom gostu kroz pravilnu "digitalnu komunikaciju" o kojoj će upravo biti riječi na nadolazećoj regionalnoj konferenciji o turizmu i internetu.
Saznajte kako posložiti kockice internetskog marketinga, te kako se promovirati uz puno efekta, a malo novca. Naučite kako povećati konverziju (tj. pretvoriti posjetitelje Vaše web stranice u nove goste, noćenja i prihod), saznajte kakvu Vam prednost na tržištu pruža kvalitetan web-usability, te kako pristupiti gostima putem interneta na pravi način. Kolektiva Web::Strategija će Vas također upoznati s vođenjem web-projekata u sektoru turizma te naučiti što je online prodaja u oblaku, te što poduzeti da Vaša internetska trgovina (npr. online booking) ne završi zapuštena kao mnogo web stranica na internetu.
Stručni predavači za online prodaju u turizmu, okupljeni na referentnom mjestu za poslovanje putem interneta - trodnevnom edukativnom događaju Kolektiva Web::Strategija X - Ugodno popunjen gospodin Turizam, pozivaju sve koji se bave prodajom turističkih aranžmana, putovanja i smještaja da se odazovu od 16. do 18. 03. 2011. (od srijede do petka) u Hypo centru i VMD zgradi u Zagrebu kako bi saznali za presudne vještine ne samo za poboljšanje prodaje svoje turističke ponude, već i za proširenje ovogodišnje turističke sezone!
Ovaj događaj Vam je omogućio generalni sponzor – KOLEKTIVA - najbolji web servis za grupnu kupovinu u regiji; zlatni sponzor Turistička zajednica grada Zagreba, zatim srebrni sponzori – veliki gigant T-Hrvatski Telekom, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - Vsite, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, Microsoft Hrvatska, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta.
Također, konferencija je sponzorirana od strane vodećih medija – portali Monitor.hr, Večernji.hr, Tportal.hr, Net.hr, Rep.hr, te dnevne novine Večernji list, časopis VIDI, lifestyle magazin o putovanjima Croatian Traveller, te od sljedećih organizacijskih partnera: Timgraf Media, Hypo centar, World Class Health Academy, Lesinger media, OH! Okusite Hrvatsku, Fotosvijet.com, UHPA - Udruga hrvatskih putničkih agencija, Streaming, Zimo, Beauty Centar Zdenka, UklanjanjeVirusa.com, Ožujsko pivo te Toplice Sveti Martin, dok je vizuale konferencije izradila tvrtka iDEA studio.
Upravo će se na Kolektiva Web::Strategiji X okupiti stručna imena iz svijeta online prodaje u turizmu, kao i poznati internetski marketinški stručnjaci koji će sve sudionike upoznati s činjenicama koje trebaju znati o online tržištu, ali i potrebitim segmentacijama.
Pridružite se prijavljenima što prije kako biste si osigurali mjesto te otišli sa Web::Strategije puni novih znanja, ali i puni poznanstava sa iskusnim stručnjacima. Vidimo se 16.3. u zagrebačkom Hypo centru!
Trenutno nema komentara.